Charlie Chaplin

Σκεφτόμαστε πολύ και αισθανόμαστε λίγο

Αν ήξερες τι θα πει μοναξιά, δεν θα έλεγες ποτέ αντίο

Αυτός που δίνει τροφή σε ένα πεινασμένο ζώο, τρέφει τη δική του ψυχή

Τίποτε δεν είναι μόνιμο σ' αυτόν τον πονηρό κόσμο, ούτε καν τα προβλήματα σου!

Η δύναμη χρειάζεται μόνον όταν θέλουμε να επιβάλουμε κάτι. Διαφορετικά λίγη αγάπη αρκεί για να κάνουμε όλα τα άλλα

Ο πόνος μου μπορεί να είναι ο λόγος για το γέλιο κάποιου, αλλά πoτε ο λόγος του γέλιου μου δεν θα είναι ο πόνος κάποιου

Έχω προβλήματα στη ζωή μου, αλλά τα χείλη μου δεν το ξέρουν. Γιαυτό και γελώ διαρκώς

Το γυμνό σου σώμα, να το χαρίσεις μόνο σ' εκείνον που θα αγαπήσει τη γυμνή ψυχή σου

Ο πραγματικός χαρακτήρας ενός ανθρώπου φαίνεται μόνο όταν είναι μεθυσμένος

Όποιος δεν έζησε σαν παιδί δεν θα είναι ποτέ ενήλικας

... σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε αυθεντικοτητα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου