Che Guevara

Τα μάτια μας μπορούν σήμερα ελεύθερα να δουν αυτό που χθες ...

Όλοι οι κανόνες σ' αυτό τον κόσμο, έγιναν από ανθρώπους που δεν ήταν πιο έξυπνοι από εσένα

Δεν θέλω τα μεγάλα πράγματα από τη ζωή, αλλά εκείνα τα μικρά που κάνουν τη ζωή μεγάλη

Η σιωπή είναι μια άποψη, που λέγεται με άλλο τρόπο

Φιγούρα ξωτική και ταξιδιάρικη, στο φως του φεγγαριού ανθίζει πάλι, γιατί όλη τη ζωή του την εξόδεψε, παράφορα γυρεύοντας μια άλλη. Σαλπάρισε μια νύκτα με πανσέληνο και στο στερνό του γραμμα μου 'χει γράψει: Αξίζει φίλε μου, να ζεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει 

Μονο ένα συναίσθημα είναι πιο δυνατό από τον έρωτα για την ελευθεριά: Το μίσος γι' αυτούς που μας τη στερούν

Κρατήστε αυτά τα λόγια σαν τελευταίο αποχαιρετισμο

Αξίζει φίλε μου να ζεις για ένα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει

Ο άνθρωπος πρέπει να περπάτα με το κεφάλι ψηλά

Κι αν αξίζει τον κίνδυνο παίζω και το τελευταίο κομμάτι της καρδιάς μου

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, τότε είσαι σύντροφος μου

Δεν θέλω τα μεγάλα πράγματα από τη ζωή αλλά εκείνα τα μικρά, που κάνουν τη ζωή μεγάλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου