Mahatma Gandhi

Βλέπω μόνο τις αρετές των ανθρώπων. Αφού κι εγώ δεν είμαι αλάνθαστος, δεν θα κρίνω τα λάθη των άλλων

Η ορθή χρήση της σιωπής και του λόγου, γίνεται μόνο όταν ο νους χρησιμοποιεί τη λογική και η ψυχή τον λόγο

Η εχθρότητα είναι φόβος. Νομίζουμε ότι είναι μίσος, αλλά είναι φόβος


Οι μικρόψυχοι άνθρωποι ποτέ δεν συγχωρούν. Η συγχώρεση είναι χαρακτηριστικο της μεγαλοψυχίας

Η δύναμη δεν προέρχεται από τη σωματική ικανότητα, αλλά από μια αδάμαστη θέληση

Όπως η μέλισσα μαζεύει μέλι από όλα τα λουλούδια, έτσι και ο σοφός ο άνθρωπος μαζεύει το πνεύμα όλων των γραφών

Στον κόσμο υπάρχουν αρκετά για να καλύψουν τις ανάγκες του καθενός, αλλά δεν αρκούν για την απληστία του καθενός 

Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο
Η ελευθερία δεν έχει καμιάν αξία αν δεν περιλαμβάνει το δικαίωμα να κάνεις λάθος
Η φτώχεια είναι η χειρότερη μορφή βίας

Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε κοροϊδεύουν, μετά σε πολεμούν και μετά τους νικάς

Πείσε με για να σε πιστέψω

Τα εφτά που δεν πρέπει να έχεις: Πλούτο χωρίς μόχθο, γνώση χωρίς χαρακτήρα, πολιτική χωρίς αρχές, απόλαυση χωρίς συναίσθημα, εμπόριο χωρίς ήθος, επιστήμη χωρίς ανθρωπιά, αγάπη χωρίς θυσία

Ένας δειλός είναι ανίκανος να δείξει αγάπη. Αυτό είναι προνόμιο των γενναίων

Κανείς δεν μπορεί να με πληγώσει χωρίς τη συγκατάθεση μου

Δεν μπορεις ποτε να είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα μιας δύσκολης προσπάθειας, αλλά αν δεν προσπαθήσεις δεν θα έχεις κανένα αποτέλεσμα 
Η δύναμη δεν έρχεται μέσα από τη νίκη. Ο αγώνας είναι που δίνει τη δύναμη

Μου αρέσει ο Χριστός σας, δεν μου αρέσουν οι χριστιανοί σας. Είναι σε μεγάλη αντίθεση με τον Χρίστο σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου